Old files



|| source:   ruldantuldan.blogg.se   ||


Haha, ojojOJ.. var runt och kollade massa bloggar som man inte besökt på.. jag vet intehur länge sedan det var sist. Tyvärr har de små filurerna Matilda och Beckan slutat skriva, det var synd för den var faktiskt underhållande hehe. Iallafall, hittade denna kommentaren som jag tydligen har fällt xD låter som en av mina kommentarer och det låter som Beckan sätt att tolka saker och ting. Haha, vi är helt enkelt en aning ..crazy. Underdrift? hmm.

Tänker också tillbaka på den gången då jag sa: "jag har ju inte alla hästar i huvudet.." ja, ibland har man inte speciellt stora tankar om sig själv efter ett sånt här uttalande haha! Då jag och Beckan gör någonting så borde vi nästan dokumentera allt, typ ha en realityserie eller nått sånt. Det händer så sjukt mycket och vi påverkar verkligen varandra och vi hamnar på en nivå i jämförelse med en guldfisk.. ekoooo!

Snart kommer en bild på min skinnjacka som jag också utlovat!
Hang in there ;)

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra söndag :)

2010-03-14 @ 19:58:14
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0