out from under

Godmorgon! för de flesta av er har väl er arbets-/skoldag börjat redan och är i full gång med att arbeta. Själv hade jag väldigt jobbigt för mig att gå upp i morses. Jag var skittrött och ville för allt i världen inte gå upp fast jag la mig vid 10-tiden igår. Borde jag inte varit lite utvilad iallafall? well guess not. Imorgon i vilket fall så börjar jag 12 så det blir skönt att få sova till halv tio- tio och vara ordentligt utvilad då, pigg mört.

nu sitter jag i datasalen och håller på med att skriva om psykopati samt schizofreni. Väljer mellan två av dessa ämnen men vem vet, kanske att jag väljer någonting annat. Har också varit inne på personlighetsklyvning men det verkar helt ärligt skitsvårt. Vet inte riktigt om jag känner för att lägga all den energin som kommer gå åt till det arbetet och sedan kanske det blir skit! nej jag vet inte. Måste fundera på detta, tänkte göra några kladdar på lite olika områden innan jag bestämmer mig och kör igång på riktigt!

För övrigt så blev det den rosa klockan, den gulgröna gav inte tillräckligt mycket kontrast som jag önskade!
Nu ska jag återgå till mitt små kladdande/studerande hehe.
Ni får ha det bra så hörs vi snart igen!

ps. ska köpa barnkläder till min kusin idag, hon fyller 1 i helgen! jättemysigt ska det bli, vem älskar inte söta och ulliga barnkläder liksom? haha



puussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0