prayer for the weekend babe

Äntligen helg!! självklart så vill man ju bara krypa ned under sova "ruset av sig" nu när helgen precis har tagit vid men imorgon så ska jag upp tidigt och gå på en ledarkurs. Vet ärligt talat inte riktigt vad kursen går ut på men jag antar att det är något i stil med att man ska lära sig hur man leder och lär ut olika sorters "ledarstilar" och får idéer till nya övningar osv. Kommer säkert bli toppen! Hoppas att vädret är på vår sida annars kan det bli lite jobbigt med alla dessa blöta kläder osv.

Jennyw har styrt sin kosa hemåt för bara en liten stund sedan. Vi har nu klarat av årets första grillning -karré :) smaskens. Bowlingen med anna och c/o gick väl..sådär. Första omgången gick det skit, andra jättebra (vann!!) och sista.. njaa sådär. Man lär sig väl med tiden? fast det klart.. då borde min både kommit och passerat! haha

Imorgon blir det förmodligen inget bloggande eftersom att jag ska först och främst ha ledarkursen och sedan ska jag bara hem en snabb sväng och sedan åka in till staden och äta god mat och se på den efterlängtade biovisningen av Remember me. Det kan inte vara hälsosamt att se såhär mycket av Rob Pattison. Men whatever!

Nu ska jag se på Boston Legal och sedan ska jag fasiken sova!
Ha det bra så hörs vi tids nog, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0