repeat

övar för fulla halsar på sångläxan min: (you make me feel like a) natural woman. Jag kör på Mary J Blige's version, känns bäst så .. dessutom är vi ju lite lika eller vad säger ni? haha nat xD nu var jag liite rolig. I vilket fall som helst, det tar lite tid att lära in låten trots att låten är hyfsat kort och jag är ute i lite dålig tid så nu hårdpluggar jag. Dessutom måste jag ta pauser litedå och då eftersom att jag tydligen rynkar ihop pannan då ja sjunger vissa saker och spänner mig som fan så för att undvika huvudvärk så måste det bli så hah.


Testerna på knät gick förresten riktigt bra i min mening, lite dålig kondition och lite sämre styrka på höger bens baksida lår men annars kanoners, nu jävlar tjejer -jag är pågång!! :)



|| malmöö 208  ||

Kommentarer
Postat av: Henrik

hur är det med benet igentligen? det är ju snart 2 år sedan....eller ät det bara ett:S saksamma, jag hoppas att det blir bra snart;)

2010-03-16 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0