Ska man kanske byta efternamn till Einstein?



Hehe, humor!
Jag ville bara tala om för er som är såå intresserade av min matte"talang" *host*host* att det går framåt. Sakta men säkert!! Jag måste medge att jag har fått små agressioner på mina uträkningar men som tur är det att jag har en pappa som är grym på matte! All ära åt honom. Hoppas jag kommer ihåg detta imorgon bara.. hehe.
Ska faktiskt inte ta sovmorgon utan ska åka till supporttiden och plugga matte, finjustera det sista innan provet kommer precis lektionen efter! Pust och stånk! hehe.

Nu ska jag ta en paus i matten och jag och mamma ska bänka oss framför desperate housewifes! weeei. OM jag har längtat.
Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0