stå ut från mängden

Till skillnad från alla andra bloggare (t.o.m. de stora) just nu som verkar ha gått på något slags lunchmöte, alla på en och samma gång, så tänker jag slänga in ett inlägg. Roligt eller inte, det är någonting att läsa och fördriva tiden på i vilket fall :)
Detta är min sista lektion för dagen och sedan får jag äntligen ledigt från musiken! Helt underbart att slippa gå till halv fem, jag drar till hemmakväll och köper en säck med godis som jag ska smaska på på bussen senare idag :) mindre än 2 timmar kvar tills bussen bär av mot U-hamn och vi får verkligen hoppas att jag kommer till rätt ställe så att jag inte hoppar på fel buss. Eller vad säger ni? hade det varit något? Skulle vara så jävla typiskt mig haha.
Fanny ska komma och möta upp mig och vi hoppas innerligt att det inte regnar där som det gjorde när jag och klassen var ute sprang intervaller på konstgräset 40ggr. Myys.
Nej ikväll ska det nog bli riktigt mycket prat och skratt! Har saknat tjejen :)

Vi hörs, LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0