update

Tjolahopp!
Det går dåligt med den där skinnjackan, men den är på gång I promise ;)
Just för tillfället så har jag precis ätit äggmacka och druckit te, inget fel med det!
Jag och Beckan har varit ute och vandrat omkring i vårt lilla samhälle och pratat massor. Som vanligt då med andra ord hehe.

Om en liten stund börjar Svenska Hollywoodfruar, det får man ju inte missa.
HAHHA OOHNO XD tittar på gamla filmer från ett tillfälle då jag var brudnäbb åt några i min släkt. Hur gammal kan jag ha varit? sju kanske? i vilket fall, där står jag och helt plötsligt börjar jag himla med ögonen när prästen pratar!! hahhahahaha. Tuffing redan som liten knatte. Synd att jag inte har några bilder på datorn från då jag stod som brudnäbb. Var nästan lite söt. Nästan sa jag! ;)

Ska ta ut fågeln en stund innan tv:n kallar.
Vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0