back in my memorie

hallooo!
ja, då har årets kanske slappaste vecka (?!) börjat. Idag var det bara kärnämnena som mot all förmodan inte var jobbiga. Imorgon slutar vi efter två lektioner, så ungefär vid.. tolv någonting sånt. På onsdag är jag helt ledig pga att vi i vanliga fall börjar vid 12 och alla ordinarie lektioner avbryts vid 10 för utvecklingssamtal. No school, lovely! Torsdag har vi två lektioner och sedan ska vi på teater med skolan, fredag slutar jag 13.40 för omväxlings skull.
Kan man annat än att älska denna vecka?

Just för tillfället sitter jag i skolan och väntar på min kompis som slutar om tio (!) minuter. Då beger vi oss till bussen, hemåt!! Inga läxor har v heller. Vad har det tagit åt lärarna? :O underbaart, keep up the good work! :)

Senare blir det en promenix med Beckanbanan. Gårdagens blev inställd tyvärr, men det är ju otroligt fint väder idag så det blir niiice. Ville bara också upplysa om att det är hela 2 (!) år sedan som vi var i frankrike med marie och co. Helt otroligt vilken upplevelse det var och jag hoppas att jag aldrig kommer glömma det äventyret.





bild från frankrike, arcachon!
veronica och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0