upupup

Hejhopp där ute!

sitter här och försöker skriva klart svenskan av alla saker som jag har under veckan. Men det klart, då får man ju en sak mindre och det är ju inte att ogilla :) Såg att jag hade fått olika respons på det där med en Industrial piercing, någon hissade och någon dissade. En snyggmänniska som har en sådan är Linda. Jag tror att om ni kollar in henne så ser ni nog att det inte är så "speciellt" som man kan få uppfattningen om. Det är liksom ingen emosak, förstår ni? hmm. skitsamma. Jag tror att jag kommer att genomföra det iallafall :)

någon som har något förslag på någonstans man kan ta det? funderar på pistolero, studio clip eller vad den nu heter eller någon sådan .. det känns som om det blir bättre då, lite säkrare.

Men men, inget roligt inlägg men nu vet ni läget och när jag vet mer vad jag ska skriva så gör jag det hehe.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0