:@ -jävla faan

Ja men visst, godmorgon eller nått sånt.
Min dag har redan gått rent åt helvete, men vad ska man göra? Det började med att klockan ringde i morse, fan nr 1. Sedan fick jag jäkta som fasen till bussen med klackarna på eftersom att det är mina ända skor som tål lite mer mängd vatten än tygskor, alltså fan nr 2 och 3. Det regnade -nr 4. Bussarna var fulla till Almås i regnet -nr 5. Var skittrött och jag går före mina klasskompisar in i psykologisalen, dörrarna stängdes bakom mig, jag kollar ut över klassen och märker att där är någon helt random klass som jag aldrig sett och ALLAS blickar hamnar såklart på mig. GREAT! för er som inte förstått det än -fan nr 6, 7, 8 och 9. Gick till en annan klass på bottenvåningen på andra sidan av skolan eftesom att det tydligen stod det på vårt schema -nr 10. Efter 5 minuter säger folk att det är fel sal -nr 11. Upp en våning och in i ett klassrum bland alla BF:are -fan nr 12.

Så nu tillslut sitter jag inne på psykologin och skriver ett arbete om schizofreni, eller aa har inte kommit dit än men snart så ska jag påbörja den och den ska vara inlämnad nästan vecka (jag har dock påbörjat den, löövar) -förmodligen inte dagens sista fan men den tilldelas fan nr 13!! Otursnumret eller lyckonumret? Vi hoppas på det sistnämnda för annars kreverar jag.
Nej det var allt för mig just nu, peace!

Kommentarer
Postat av: henrik

men va surt:( hoppas det blir bättre då;) en annan har rproblem me, dator-javeln har säckat ihop, så jag behöver låna pappas bärbara-.- nåja, hoppas det löser sig för dig;D

2010-05-25 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0