bröllop

Hejhopp, vilken dag det är!!
Efter en helt underbart fin dag/kväll/natt med bröllop, fest och massa mingel så var jag helt slut när vi kom hem vid ca 02.00-03.00 snåret efter lite röjning. Klackarna dödade mig nästan, måste säga att fötterna känns lite smått misshandlade efter ca 15 timmar i dom, där räknas också dans in!! Brutalt! MEN jag är totalsåld på läkerheterna! Mums.

För att berätta lite smått om bröllopet så var det helt fantastiskt fint! herregud vad min syster var vacker!! Trodde att jag skulle dö när musiken började spelas, dörrarna öppnades och småtjejerna, brudparet, bestman och brudtärnan stod där. Jag ryser bara jag tänker på det. Det var så stort!! bara då hon gick där, jag trodde det var kört, att jag skulle gråta heela tiden, men jag försökte behärska mig!
Jenny och Claes är så himla fint par och ja.. ryysningar!!!

Det gick väldigt bra för mig och sjunga, är nöjd som tusan men jag ska tala om er er att jag inte kunde kolla på brudparet för mycket för då hade det verkligen varit kört!!

Grattis herr och fru Haglund!! <3



|| source: bilden är lånad av filippall blogg ||


Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

du sjöng jättebra lizette! :D

2010-05-28 @ 13:12:50
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0