hands up!

haha snacka om att statistiken har nått botten xP ska jag vara helt ärlig så bryr jag mig inte alls. Jag orkar typ inte blogga mer, jag slänger in ett inlägg lite då och då. Ibland blir de bra ibland blir de rövtråkiga men vadå? det är mitt liv, det är inte alltid på topp, våga inte påstå att det är det hos er också ;)

Ska försöka ta tag i ett videoinlägg någon dag, känner mig alltid så sleten när jag kommer på vad jag lovat här i bloggen hehe.. Men i sommar, om bloggen fortfarande är kvar, så tänker jag ta några riktigt fina bilder och fixa min header. Men jag känner samtidigt att om jag nästan aldrig är inne och bloggar och statistiken ligger i botten, ja vad gör man åt det liksom? Tror ju inte att jag drar hit fler läsare pga headern haha. Inget liv jag veet hihi.

I tisdags firade mamma och pappa silverbröllop tillsammans, tror att det är typ .. 25 år eller nått. Ingen aning. Men iallafall, så nu har vi ätit trerättersmiddag, eller aa i princip är det bara två men vi väntar på att mammas egengjorda glass ska fyra till ordentligt!! :)

Nej nu ska jag fortsätta med att skriva min psykologiuppsats som ska skickas in till urkund på tisdag kväll senast.......... kill me. Jag har 3 stora saker kvar nu i skolan innan jag kan tänka på sommarlov! Go for it säger jag bara. Nej, nu pyser jag.. måste fokusera ;)




all the crossroads left behind, so many choises burned into my mind..

Kommentarer
Postat av: Henrik

Nejj! Lägg inte ned bloggen!! Jag blir så ledsen då

:(

2010-05-30 @ 00:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0