I'm alive people

Hejhopp, sitter och latar mig i soffan! just nu mår jag vääldigt bra! jag har mina stoora myskläder på, sitter inne när det regnar ute, är trött, har massa saker avklarade i skolan (dock några kvar men det behöver vi inte bry oss om nu) och såå mycket att se fram emot :P löövly.

Ikväll blir det iväg med Beckan till en kompis och då blir det massa mys, god mat, godis och fiilm! livet är härligt!! :) Snart blir det duschen och sedan .. ja sedan blir det häärligt!! :D

just det.. tänkte köra ett videoinlägg om någon dag, måste ju ha lite tid att öva ;)
kisssssss

Kommentarer
Postat av: henrik

du, SKYNDA DIG! ett video inlägg är en sak som uppskattas rejält;D

2010-05-12 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0