i'm fallin'

ja hej kom och hjälp mig.. det finns nog ingen som har sämre immunförsvar än mig :p har dragit på mig en förkyldning från helgen härjande hehe. Men jag får väl ta det för jag hade en så jävla bra kväll, lätt att jag gör om det!! :p

sitter och knarkar anti-förkyldningsmedel och alvedon, näsdukar.. you name it! och självklart så sitter jag och lyssnar på deppig musik (=vääldigt fin musik) precis som de säger i reklamen: "nu läser vi om ryska revolutionen i åtta timmar och lyssnar på deppig musik!" haha äälskar dom, så jävla klockrent!
ska ut och gunga med lillaaaa.... menar såklart BIFFEN Beckan om straxen, orkar verkligen inte gå ut och gå som var tanken först men ja, vad gör man inte för sina vänner ;) hehe.

Nej nu ska jag gå och dö.. någon som vill ge mig lite caandy? aaaah katastroof, jag vill bryta mitt godisförbuud O.M.GGGGGG!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0