missing,.

någon som har sett mitt jättefina halsband som jag redan lyckats slarva bort.. dock för någon månad sedan men ändå.. fick den i julas och nu är det och ett armband puts väck.. :( fan.. jag och saker.. det går inte ihop.
Ska leka tant och lösa lite korsord för att få igång hjärnan så jag kan fortsätta med mitt arbete som jag höll på med igår.. grejt!! .. hosthost*

var hos tandläkaren idag också.. var så jävla dum att jag stod och tänkte på annat när jag höll på med tandtråden och vips så hade man gummibanden i handen -smidigt värre!! Så nu har jag nya i munnen och nu spänner det som fasen i käften.. inte okej :( ska tillbaka imorgon och sätta dit någon konstig tandställningsaktig sak.. hjäälp!! :S



mitt fina halsband, har ni sett det? släng in en kommentar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0