the day after yesterday

Godkväll gott folk!.. nej vänta nu hahahahaha vad fan tänkte jag på nu? det är ju typ middag nu!! Nej mitt huvud har förmodligen inte vaknat än, fattar inte så mycket för tillfället.

Hur var er gårdag/kväll/natt? Min var sjukt kul :) Jag hängde med matilda inne på kortegen och såg alla bidrag. Drillpojkarna gjorde heela kortegen typ, så jävla underbara var dom haha, surfaa! haha jäättekul!
Iaf, vi körde gasen i botten och var ute i princip hela kvällen och precis ööverallt! det var great. kan ju säga att jag somnade gaanska bra igår natt vid sådär 3-tiden. Sov till 1 idag vilket var skönt, det behövdes. Men om en liten stund ska jag åka in till stan och gå på bio med några busfrön. Kommer ärligt talat inte ihåg vilken men jag har en svag aning haha.

Aja, nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan förbereda mig för mat och en finfin bussfärd!!
later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0