26april

Tjoo!!

Idag fick jag vakna tidigt för vi skulle till utförsäljningen av Fristads kläder (snickarkläder).
Jag skulle köpt en jättevarm jacka där, min bror hade nämligen köpt en sån igår.
Men den fanns ju inte kvar... självklart! Men jag hittade lite andra saker, bl.a en reflexjacka, bra att ha!

Sedan åkte jag direkt till Borås Arena och kollade lagets första seriematch. Det blev inte så bra som vi hoppades på.
Just nu har jag en sådan huvudvärk, det är inte sant!! :( jag har varit ute i solen för mycket och kisat.

Snart blir det väl att ta ut kaninen min, lilla mira.
Kollar på reprisen av Grey's anatomy just nu. Tack vare min pappa så missade jag ungefär 45 minuter av det!!!

Det blir förmodligen inte speciellt sent ikväll, jag är sjukt trött. Jag kanske har feber?! :O får kolla upp detta.
Nu ska jag fortsätta med mitt underbara tv-program!
Pösshej :)



blommor  i äppelträdet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0