7april- mixxpixx

Hejhejhallå,

Hur kul är det att vakna upp av att mamma står vid sängkanten och försökte ruska liv i mig? inte så kul faktiskt.

Dagen fortsatte också bra då jag egentligen skulle simmat idag men tack vare alla barn som var där och de generösa badvakterna så fanns det ingen motionsbana och därför tänkte jag inte utmana mitt öde genom att hoppa i bassängen med massa gapande och skvättande barn och riskera att blir dränkt. Nej, jag åkte mitt Mikaela istället!

Hon piercade tungan igår och levde på soppa och piggelin. Det var alltså inte så hälsosamt att vara hos henne i det läget. Bara massa glass hela tiden, dum som hon var försökte hon också äta chips. Det slutade ju inte annat än att hennes tunga var 3ggr så stor som tidigare! Lyckat!

Vi hade i alla fall en trevlig dag med massa skatt till pippi långstrump och bombay dreams :)

Dagens kommentar var ju i alla fall till pippi långstrump då pippi, tommy& annika sitter på någon öde ö och skulle äta cocosnötter och bananer. Då säger mickan (om cocosnötterna): "kolla vilka gröna pumbor". Hon menade egentligen pumpor men med en metallstång i munnen så kan man inte alltid "plata lent". Hihi. x)

Nu ska jag krypa till sängs,
Jenny w ska hämta upp mig 09:30 så ska vi åka in till mickan! Jag lär inte överleva lovet...

Ha det bra! Kramkram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0