En vecka full av hjärnkapasitet..!

Tjofrääs!

Det känns som om allting är en stor geggaklump denna veckan, när jag har blivit av med ett prov så kommer nästa.
Denna veckan ser ut såhär:

Måndag: plugg
Tisdag: pluugg  sjuk!! :( = ingen ork till plugg..
Onsdag: SO prov -första världskriget och pluuugg
Torsdag: Nationella prov -engelska.. och plugg..
Fredag: Svenska inlämning och idrottsprov på sjuttioelva sidor!

Okej, ni kanske inte tycker att det är speciellt mycket att göra. Men vi har två olika SO böcker som jag ansåg det var nödvändigt att läsa ur för att få så bra resultat som möjligt. Sedan är idrottshäftet som vi ska läsa på 20 A4 sidor.. det blir mycket. Sedan var det ju inlämningen och matten och jag menar.. man vill ju görra etrt så bra arbete som möjligt.

Men å andra sidan så har det funnits ljusglimtar under veckan också! Vi fick bland annat reda på astronomi inlämningen vi hade förra veckan. Där stod ett stort M!! (med andra ord MVG) woho! det betyder att jag förmodligen kommer få ett MVG i slutbetyg. Vår läraree höjer hellre sista lektionen och eftersom jag fick VG på provet och MVG nu så hoppas jag ju på det sistnämnda!
Dessutom ska vi börja med filminspelning av vår franskabok, jag är fotografen, precis det jag ville! hehe.
Jag måste sova i helgen. Förra helgen blev det i och för sig mycket sovande men upp tidigt på morgonen? nejtack,

Nu ska jag kila iväg och plugga.. måste koncentrera mig. Det är sista terminen.. tänkt positivt.
Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0