Skola.Skola.Skola

Tjohopp!

Hur skönt är det inte att sitta i datasalen på dagens första lektion? Man kan lyssna på musik och göra arbete utan att få skrivkramp varje 15:e minut! Vi har svenska och ska skriva en textanalys om en bok som vi sjävla har fått välja.
Jag har läst "Kort kjol" av Christina Wahldén. Den handlar om en tjej som blir våldtagen och hennes liv efter händelsen. Den är riktigt bra men hemsk. Man blir lite omskakad när man läser en sån bok. Den är väldigt stark. Jag rekomenderar!!

Jag är så sjukt trött, känner som om jag inte får speciellt mycket gjort, även fast jag faktiskt jobbar ganska mycket med det...

Nästa vecka har jag 3st prov och en inlämning (svenskan). Prov i SO (första världskriget), idrott och NP i matte.  :S och jag har ingen tid att plugga i helgen eftersom att jag ska på fotbollsläger :S Aja, nu slutar vi iaf!! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0