trött skribent...

Ja precis, jag sitter fortfarande här vid datorn med troligtvis migrän.. nej okej inte migrän men inte långt ifrån.
Mamma tror att det är trötthetsfeber, vad nu hon menar med det?!

Det är nu 51 dagar kvar tills jag och fanny åker till Mallorca! vilken underbar tanke.
Jag letar därför bikinis på internet. Har hittat flera coola, bland annat en överdel från gina med USA:s flagga på. Jag tror allt att jag slår till med den! Sedan har jag hittat lite strandklänningar som jag förmodligen ska köpa. Rabatter kommer i rättan tid.

Som om det inte vore nog så är det inte långt kvar till bal, eller avslutningsfest ni som är så petiga, och skolavslutning.
Återigen letar man skor och tyg till en sjal, nej inte en sån sjal man har på huvudet och nej inte en sådan man har runt halsen, utan en sjal man har för att ha hängandes lite över axlarna och sånt om man fryser. Det ska vara en svart, det passar bäst till min vinröda/lila klänning!
Det meningen att jag skulle ha en röd klänning på skolavslutningen men nu blir det en korallfärgad ifrån gina istället. Älskar den verkligen! :)

När jag och mamma åker in till stan på lördag ska detta inhandlas och även en annan tröja ifrån gina, plus lite annat krimskrams. Ja, okej, jag gillar deras stilar!. It's time to go my own way ! ;)

Ha det bra! vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0