090810

Tjollahopp! Här sitter jag i soffan och dricker kaffe och kollar på walk the line. Världens mest underbara film. Sjuuukligt bra är den. Skulle döda.. eller nej, men göra väldigt mycket.. för reese witherspoons röst! Helt underbar! :D Jag gillade Johnny Cash innan, nu också, men det värsta med Walk the line är att Joaquin Phoenix och Reese sjunger bättre än june carter och Johnny. Det är väldigt jobbigt. Har de gjort någon skiva kanske? Skulle bra gärna vilja ha den isåfall, tipsa! Nu ska jag ta och fortsätta kolla och dricka upp mitt å så goda kaffe ;D seeyah!

/ LizetteSofia





Du vackra människa! kan jag få se ut som du och få din röst? snälla!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0