090822 - I was born to be a shopaholic

Tur att jag inte valde klackarna idag! Idag bar det av till Gbg med Annabanana för en liten shoppingtur. Ja, eller mest för hennes del. Jag var bara en som skulle finnas där för henne, ungefär. Jag har verkligen inga pengar just nu, bankrutt. Jag tycker dock jämt att jag hittar snygga kläder just då jag inte har pengarna, så därför frågar jag min lilla mamma om man kan få "låna" lite pengar av henne. Vi vet ju alla att det inte direkt blir ett lån. Hon vägrar att ta tillbaka pengarna när man ska betala tillbaka.

Trots att jag vaknade i tid idag så blev jag stressad i slutet och efter lite mer än hälften av vägen så ringer anna och säger att bussen snart är på min hållplats. PANIK! Sprang som fan. Och hann precis. Chaffisen såg mig och stannade snällt vid hållplatsen. Han var 3 minuter för tidig!!!! :@ Tur att klackarna inte var på som sagt. Dessutom så har jag så jävla ont i fötterna av allt vandrande på avenyn och i nordstan! Reebok <3
Fick iallafall köpt två rutiga block till matten och ett übersnyggt halsband! (bild kommer senare). Resten av mina pengar gick åt till mat, fika och biljett fram och tillbaka. Yeah please, make me broke!

Ikväll blir det nog anna och film igen. Måste på utgång någon helg känner jag! Kan inte bara sitta hemma och uggla. Tråk. Vi hörs!

/ LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0