dagens.. och förra månadens ;D

pust.. jag lyckades verkligen idag.
För det första så skulle jag skynda mig till södra torget för att hoppa på 159:an till Dalsjöfors, klockan var nästan tjugo i och det är ju då bussen ska gå så jag såg att det stod 159 på bussen så jag hoppade på. När busschaffören väl körde iväg så körde han inte den vanliga vägen utan han åkte mot resecentrum. Först fick jag ju hjärtat i halsgropen och tänkte att: nej nu har jag hoppat på fel buss. Men efter ett tag så tänkte jag att nej det kanske är någonting som de ändrat under skoltid. Men sen.. svängde den av mot almåsgymnasiet och sedan vänster... PANIK! Första tanken var att fan det var fel buss.. eller tja, nej det var mer like: helvetes jävla skitfan. Fast det är ovesentligt. jaja. Jag kom tillslut av bussen och tillbaka till södra och tillslut rätt buss till dalsjöfors. Träffade ida.


Dagens kommentar, av moi:

På engelskan höll vi på med ett häfte där vi skulle fylla i ord som fattades i meningar, vi fick den första bokstaven. Jag, Rebecka och Sofia satt vid samma bord och hjälptes åt. Jag&Rebecka hade precis skrivit klart ett ord. Det rätta ordet var delight.

Sofia - Hur stavas delight?
(Jag väntar på svar ifrån Rebecka för att säkerhetskontrollera)
Rebecka - d.e.l.i.g.h.t.
Jag - Ja vad bra.. då stavade jag fel! :) ... Eller NEJ.. jag menar rätt.. då stavade jag rätt.

Hahah, wieeeerd!



Förra månadens kommentar, också av moi:

Lizette - Jo men det hade jag ju visst det..!
Beckan - Ja jag tänkte väl det, jag tänkte: jo men det måste du ju ha gjort. Haha du är konstig.
Lizette - hahaha aa nej jag har alla hästar... (paus) i huvudet.
Båda - hahahahahahahahahahah
Beckan - nej det hoppas jag verkligen inte! xD


Bäst i test: Lizette Carlson! ;D eller vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0