hahahaha!

Hahahahahah, fyfan! Jag var bara tvungen att testa en sak som Linno också har gjort. Jag skickade ett sms till 118100 och frågade: "Vem är Lizette Carlson?"

Jag fick svaret:
"118100 tror att Lizette Carlson är en glad och trevlig tjej i sina bästa år med ett smittande skratt och ett härligt humör. Vi tror att hon är en grym DJ och drömmer om att få släppa en egen skiva."

Haha, vad tycker ni om detta? stämmer det? Kommentera! ;D



Denna bilden ifrån Stockholm och min header.. hur läskigt är det inte med infon ifrån 118100? xD

/ LizetteSofia

Kommentarer
Postat av: Henrik

det kanske är lite tidigt med "bästa år", men annars stämmer det bra;)

2009-10-14 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0