In och ut, ut och in.

Det var en kort dag i skolan för min del, halv tolv fick vi sluta och jag satte mig på första bästa buss hem. Skulle egentligen köpt tågbiljett eftersom att jag ska till Gbg imorgon. Men eftersom att jag var så smart och glömde mitt bankkort hemma och inte hade några kontanter i plånboken så gick det inte så bra.

Jag stortrivs på almås. Bästa gymnasiet ever, säkert. Sitter just nu och kollar på Oprah och hon håller på att kolla upp sekter. Skrämmande.

Ikväll bloggar jag mer men nu ska jag in till stan igen. Mickan slutade för ca 10 minuter sedan så jag ska sätta mig på bussen och möta upp henne i stan. Hon ska kolla lite skor och sånt. Hon behöver moraliskt stöd av den som är bäst på skor = Moi! ;D Nej see yah!

Det blir verkligen in och ut, ut och in med bussen.

/LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0