Ingen bortkastad tid..

Åh vilken dag! Kunde inte vara mer nöjd.
Vilken känsla. Tanken som ständigt fanns i bakhuvudet på mig var hur fullständigt rätt denna linjen är. Det känns så jag. Klassen kändes helt okej, ingen kalabalik-klass, utan en sansad klass som är fokuserade. Hoppas inte att de är trista bara! Okej, det var elakt sagt. Men saken är den att jag tror att detta kommer att bli 3 roliga och intressanta år. Jag längtar så innerligt tills nästa vecka då vi börjar följa schemat. Vi ska ju nämligen ha psykologi och medicinsk grundkurs! Längtarlängtarlängtar! :)





Nu ska jag sätta mig och läsa nya numret av Veckorevyn. Världens bästa tidning! Kenza kanske inspirerar idag också!?

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0