lovelovelove

ååh, jag bara ääälskar kenny starfighter! hur fan kan man spela så dum? x) Du har ju kraschat i mitt rum! Nej.. jag har landat hårt! xD. Björn gustafsson är ju också värd att nämna, så jävla fail. Vasd ska man säga om honom? han ser .. lite annorlunda ut..  men det är en annan femma ;D Förresten så fyller min systers fästman år idag också, då passar vi på att säga grattis till han! Hoppas att du har haft en bra födelsedag!

Trött som jag är så ska jag snart sova! Jag har inte fått sova lika länge som jag önskat i helgen så det är lite jobbigt att inte ha fått sova ut och sedan komma tillbaka till ytterligare en skolvecka och behöva gå upp 05:45 för att hinna med allt. Jag tycker synd om mig själv. Har inte en enda sovmorgon längre. Jag börjar 8:00 varje dag. Som tur är så går vi inte alltid så överdrivet länge. Senaste tiderna är 14:50, vilket inte är speciellt länge egentligen.

Nej nu ska jag sova! vi ses imorgon! pusssheeej! BTW, vi laddar inför matten imorgon, första lektionen! Matte med sötsimon.. melike :) TJAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0