med "Du är allt" & "amazed" på repeat

De som har missat det så ska min syster gifta sig nästa år och jag har blivit tillfrågad om jag vill sjunga på deras bröllop! Det är en stor sak! :) De har valt ut två låtar som jag ska försöka mig på och sedan välja en utav de. Jag vet dock inte vilken, båda är väldigtväldigt fina och passar utmärkt på bröllop. Jag har också chansen att sjunga en duett med en kompiskompis till Jenny om jag skulle känna för det. Vi får se hur det hela slutar ;) Jag ska iallafall ta chansen att nu under höstterminen fråga Heidi (min sångpedagog) om jag kan få ha de som "läxa" och öva på. Det är ju bra om man kan få lite tips på vad man kan göra bättre och så. Man vill ju att det ska vara så bra som möjligt eller hur? ;D

Förutom låtarna så sitter jag i soffan med täcket uppdraget till hakan och mår allmänt illa, jag har huvudvärk och ska ta hand om maten (y) bra eller vadå? Ikväll kommer lite folk hem till mig, mys.
Nej nu måste jag ta hand om maten, kan inte sitta längre vid datorn. Har riktigt ont i huvudet, blir ju inte bättre av att sitta här direkt :S
Pussss,

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0