smile! It's art.

Igår kom detta med tatueringar upp vid bordet och jag fick reda på att min mormor vill/ville tatuera sig. En nyckelpiga på armen! Sött :D Själv så tror jag att jag äntligen vet vad jag vill ha, jag velar ju mycket fram och tillbaka. Men jag skulle vilja ha en älva strax nedanför mitt högra skuldenblad i svart och grått, kanske lite rött och gult i. Så nogrannt har inte kommit fram till exakt. Maah, jag vill ha tatueringen nu. Men jag ska tatuera mig när jag blir 18, pappa blir gaaalen ;D haha. Vi hoppas för hans skull att jag har flyttat hemifrån då annars åker jag ut xD men å andra sidan, han behöver ju inte se den förrän jag har flyttat xD haha peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0