de utlovade bilder ifrån gårdagens julbak




Hejhopp,

här är bilderna som jag utlovat :) fint va? ett litet tomteland med pepparkakshus och kyrka och sånt. finfint. Sån är julen!! massa barnsligt mojs, jag blir som ett barn igen när jag dekorerar :) det får ni räkna med! :D

Självklart så måste ju en typisk bild på julgransbelysningen+kula läggas in :P hihi.

Idag skulle de sista julklapparna inhandlas men såklart så finns det en eller två till som jag inte lyckades få tag i, så de tar vi på onsdag :)kaooos!

Tänkte visa er min nya favorit ifrån GinaT, en flanellskjorta med nitar, himmelskt skön :)
läcker, inte sant?




Nu ska jag iväg till BeckanBanan och ha en great time :)
vi hörs! Pussssss

Kommentarer
Postat av: mariana DG

fina bilder(:

2009-12-24 @ 01:08:55
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0