föreläsning tonight

HalliHallå.
Idag har jag ont i benet och det är inte kul alls :( Men vilken dag det har varit för övrigt, ha? helt underbar. Lagom kallt och solsken!! :) melike. Bestämde mig för att ta Dalsjöbussen hem för en gång skull, så jag gick en liten promenix hem och det var riktigt skönt. Men som sagt, det lämnade sina spår tråkigt nog.

Om en liten stund bär det av till staden igen. Ska på en föreläsning via jobbet om ADHD och Aspergers syndrom, tror att det kommer bli väldigt intressant faktiskt :) Det kommer också 2 personer som lever med dessa och talar om hur de har de osv. Tror att det kommer bli väldigt lyckat faktiskt!! Snart ska jag ge mig iväg till bussen så jag måste göra mig i ordning litegrann nu innan.
Ha det!
XOXO LIzette

Kommentarer
Postat av: Henrik

trist att du fick ont i benet. Men nog var det fint väder alltid:) Hoppas föreläsningen var bra;)

2009-12-05 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0