Givin' it some attitude

HEMMA IGEN! Hela dagen har jag och brudarna varit ute och lussat, start klockan 7 (samlingen var då). Sammanlagt har vi gjort 5 uppträdanden än så länge men there's more to come. Halv åtta ikväll drar vi igång igen! Ja, det är lite att göra (för dig som undrade).

För att nämna någonting annat så har jag blivit erbjuden 2 olika sommarjobb vilket är riktigt roligt :) Men tyvärr är jag inte så jättesugen på det ena men känner mig nästan tvingad till att säga ja. Det är en lite jobbig sits som jag sitter i just nu som ni säkert förstår. Men, men jag får tänka över det hela och välja det som känns bäst! Svårare än så kan det väl inte vara? eller? :S


Nej nu ska jag fortsätta med svenskauppgiften så får vi hoppas att ja blir klar imorgon med den så jag kan koncentrera mig på annat och få uppgiften ur mitt huvud. Hoppashoppashoppas.
Har laddat upp med champis och marabous mintkrokantchoklad, godaste chokladen i stAdA ;)
.. okej, nu blir det inget mer bloggande idag.. tror jag. Nej inte något mer, det bestämmer jag NU! så..
eller okej det kanske blir, jag ska inte lova för mycket dock!
jaja, Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad har du fått för sommarjobb då? :D Puss! <3

2009-12-15 @ 18:50:36
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0