Jul [x] .. nyårsafton nästa!


|| julgranen. I bakgrunden: mamma och pappa som kollar på sällskapsresan ||


Hallihallå och GOD JUL i efterskott :)
Hoppas att ni haft en bra jul! Det har jag haft iallafall, massa mys och paket!

Dagen började med att vi träffades hos min mormor och morfar. Dit kom också min syster med sin fästman, samt min morbror med familj. Väldigt trevligt och det finns inget bättre än att busa med de små busungarna. Ett tag var de fyra mot en. Orättvist eller vadå? :O haha. De är ju inte direkt små bebisar, två är snart 4 år, en är 6 och en är 8. En av tvillingarna satte sig på mig medan de andra kittlade mig. Jag trodde att jag skulle dö x) haha. UScha, det kommer jag drömma mardrömmar om! 

Sedan framemot kvällen så pyste vi hem till oss, dvs mormor&morfar, Jenny och Claes, Johan och så vi såklart. Sedan anslöt sig också Claes föräldrar. En väldigt lyckad dag helt enkelt :)
Fick nästan allt som jag önskade mig, det enda som jag "saknade" var en volumemaster men det kan jag ju köpa nu i efterhand :)

Detta fick jag i julklapp:

* En toffiee-ask
* Två presentkort på GinaT á la 300 kr styck.
* Ett presentkort på InterSport á la 500kr. (nu kan jag äntligen köpa nya träningskläder :))
* En make-up lektion ifrån MUS
* Alla fyra Twilight-böckerna
* Twilight
* Ett namnhalsband (specialgjort)
* Parfym
* Ett fat till min servise (stavning?)
* En kniv och gaffel till min samling
* Ett presentkort till bio

Niiice säger jag bara :D nu kan jag shoppa loss. 
Snart kommer lite bilder från gårdagen! 

See yah
:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0