Krångel..




Hejhopp där ute.

Här sitter en rastlös gurka! jag har inte gjort något klart idag, allt som jag påbörjat är halvklart hihi. Imorgon bitti ska jag ta en rejäl promenad iallafall, det behöver jag! Eftersom att jag inte tränade i morse pga av flytten av gymmet så har jag inte rört på mig tillräckligt mycket enligt mig själv.

Pappa skulle ju köpa stenar till min kjol så att den blir klar någon gång. Han åkte vid 12 och har inte kommit hem än. Han skulle vara hemma vid nio ungefär, kul, det betyder att jag får sy och kolla på Victoria's secret fashion show samtidigt. Inte okej pappa! Tur att jag har lite av morgondagen på mig också !! Nu är allt annat fixat iallafall, det kommer bli skitkul imorgon that's for sure!

Nu ska jag göra någonting annnat. Pallar inte att vara inne på datorn mer. Kommer bli typ.. missbrukare som pappa säger. haha, nej uscha. Man måste lära sig att inte vara för beroende!

Pusshaaaj :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0