let's give it some thought?!

Godmo...middag menar jag!
Hur är det med er där ute? allt väl?
Kom hem för lite mer än en timma sedan då jag spenderat gårdagens kväll samt morgon med BeckanBanan (:
När jag sedan vandrade hemåt trött och halvsovandes (ja, jag sov nästan då jag vandrade där i kylan. Blundandes, gäspandes och tårögd av kylan) så ringde Jennyw precis när jag var utanför mitt hus och säger att hon måste jobba över. Det var tydligen kaos på jobbet. Alla sista minutare som slänger sig fritt-fall de sista dagarna i hopp om att hitta de där perfekta julklapparna. Det känns ju kanske inte så genomtänkt eller vad säger ni? jag är ju inte mycket bättre själv jag. Jag har 2 julklappar kvar att köpa, dock vet jag precis vad det är. Har vetat ett bra tag nu men har valt att spendera mer tid åt påhittiga julklappar till andra. Det har behövts mer tid åt det. Så imorgon ska jag bege mig till staden Borås återigen och införskaffa de sista sakerna efter lite träning på lasarettet, denna dag får istället spenderas åt att slå in julklappar, städa hos kaninen och städa mitt rum..

Nu håller jag på med ett litet experiment som jag verkligen hoppas blir alla tiders. Ska pimpa en kjol med lite nitar inför nyår. Å jag hoppas att det blir somjag tänkt. Fick lite inspiration ifrån kenza så jag hoppas att det går som jag vill. Kanske ska man ha typ stenar på istället? :S neeej. Nu blir jag osäker :S .. jag får helt enkelt göra min egna variant av det :) det blir bäst så. Det blir mig!!


Hade tagit lite bilder som jag skulle lagt ut men såklart så tog batterierna slut när jag skulle överföra dom och såklart så fanns det inga mer som var laddade så nu sitter alla batterier på laddning inför veckan som kommer. Bilderna kommer senare idag. Pööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0