ömma fingrar




Goden mörgen där ute! Lizette is in da building!!

Tänkte börja inlägget med att tala om hur hungrig jag är: riktigt sjukt mycket!  jag har inte ätit på.. nu ska vi se.. okej, klockan 2 igår åt jag middag och sedan fikade jag vid fyra. Kvällsmaten glömde jag av. Smidigt lizette, smidigt. Jag var i full färd med att fixa min nyårskjol, som för övrigt är skitsnygg men dock inte helt klar, och så känner man att man är hungrig men skjuter upp det hela tiden.. ja ni vet hur det är! Tillslut var klockan 01:38 och då kände jag inte för att äta mat om man säger så. Inte för att jag var hungrig heller. Så det sket sig, men nu å andra sidan är jag hungrig som ett djur, skulle kunna äta upp en elefant eller nått. Jag får helt enkelt göra något åt saken!
För att prata lite om kjolen så är det verkligen inte lätt att sätta saker i verk ska jag talaom. Jag satt i ca 6-7 timmar igår kväll/natt och drog ut nitar ifrån ett nitskärp och rätade ut vissa grejor och sydde massa andra saker. Fyfan vad jag hade å göra. Mina fingrar blödde nästan!! Sheaat, nu är de rätt ömma ska jag säga er! aja...

Senare kommer nog veronica hit och vi ska umgås en liten stund sedan ska hon vidare förstår ni ;) Men det blir trevligt även en liten stund (a)

Imorgon blir det utgång med henne bland annat, vi får se vart vi hamnar. Det är inte bestämt än. Hoppas, och är ganska övertygad om, att jag kommer få en hejdundrandes bra kväll :D

Nej, nu ska jag äta frukost och sedan så ska jag väl hoppa in i duschen och sen.. ja, då får pappa komma hem för då ska jag fixa det sista på min kjol (pappa är passupp när han är i stan).
Ha det bra så hörs vi senare, kanske till och med att jag lägger upp en bild på kjolen, kanske till och med hela outfiten!! :O haha. Kika in senare så får ni se hur jag gör!

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0