PeppaPeppaPeppa, träningsnarkoman nästa?

Hejhopp, är du där? jaa men vad braa! :)

Dåså, vad har dagen bestått av? jo, jag gick upp klockan sju i morse.. ja ni läste rätt, jag gick upp 07:00 på jullovet. Anledningen var den att jag skulle träna klockan 10 och så visste jag inte riktigt om det fanns tillräckligt många redskap för att träna för min del osv. De håller nämligen på att byta lokal på gymmet så det blir spännande när man kommer tillbaka 7 januari :)

I vilket fall som helst, jag åkte och tränade iallafall. Så sjukt skönt var det! Inget slår ett ordentligt träningspass numera. Har dessutom fått lägga till lite träning för armarna, och dessutom en övning som ska hjälpa mig att undvika få ont i ryggen vid situps. Hoppas det hjälper. Känner mig väldigt duktig iallafall :)
Tränade i lite mer än 1,5 timma alltså missade jag 12 bussen hem. Så jag tog Dalsjöbussen och så gick jag ifrån Djupadal, känner mig redig idag förstår ni :) Nu så ska jag försöka läsa lite sidor i min engelskabok så att jag blir klar med skiten någon gång och får hugga in på mina Twilightböcker *dreggel*!! mums säger jag bara. Har redan börjat tjuvläsa lite, ajabaja Lizette, jag veeet! men det är så sjukt svårt att motstå. Ahhhh! nej, dags att ta tag i problemet och läsa boken på engelska så att man blir av med den sen.

imorgon blir det knäläkaren och sedan staden med jennyw. Här ska det plundras affärer på mellandagsrean, vi gillar't ;) (förhoppningsvis).

Vi hörs kanske senare,
Pöööösss på er sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0