the start of something unforgetable.

TACK! äntligen är jag klar med alla skolarbeten för denna terminen greaaat! :) Jag förstår att det jag kommer säga kan vara svårt att ta in, men försök.. jag och Beckan har precis suttit och pluggat!!:O hör och häpna! Eller tja, det kanske inte var så jättemärkvärdigt att plugga.. iaf inte när det gäller mig.. pluggar ju hela tiden känns det som. Men att man faktiskt lyckas åtstadkomma någonting när man gör läxor tillsammans. Vi satsade stenhårt x) haha. Nice done Beckan!

Nu ser jag verkligen fram emot att slänga mig i soffan och lata mig! Har inte kunnat göra det på ganska länge. Och hur skönt blir det inte sedan att krypa ner i sängen? vi höll ju på att dö av sömnlöshet tidigare. haha.

Imorgon ska jag försöka få till lite fina och vintriga bilder, om jag nu kommer ihåg det dvs. Ska göra så mycket annat också. Men vi ska nog försöka få till lite bilder! kanske göra ännu ett försök att göra en ny header? xD haha aa vi får se hur det blir med det..

Nu ska jag lata röven av mig!
XOXO Lizette (alias lata-röven-av-sig) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0