Tummen upp pappa! (y)

Pappa fick en vääldigt skojsig skiva i julklapp, nämligen passione. Massa olika opera och typ "hej-jag-gillar-att-ta-de-allra-högsta-tonerna-som-finns" , de finns det ju rätt gott om på den skivan. Men en låt är inte sån, den är bara allmänt.. hm, tja, jag har verkligen kärat ner mig i den.

Det är en cover av Robbie Williams låt Angels. I denna låt så är det istället All Angels som sjunger och.. ja, jag kan ju inte få annat än rysningar över HELA kroppen! fullständigt och troget älskar den! Jag kan inte säga att alla kommer att gilla den. Till en början tror jag till och med att ni kommer ifrågasätta min musiksmak (då börjar man ju undra såklart, då måste det bara något fel inte sant?(; ). Men efter en liten stund så vill jag tro (och hoppas) att ni också kommer tycka om den. I vilket fall så tror jag att ni blir uppåt av den. Lyssna, jag garanterar att ni kommer tycka om den. Liite iallafall (a)





All Angels - Angels


Can't get enough of it.
Pööössss :)

Kommentarer
Postat av: moa

sv: från din sko :) men dom finns bara kvar i 40 och 41 :/

2009-12-27 @ 23:40:32
URL: http://ingetarlogiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0