090711

Helluu gott folk!

Här sitter jag nere i vardagsrummet och lyssnar på bra musik på spotify efter att ha kommit hem ifrån staden. Vi tog en sväng förbi Mickan och hämtade min skinnjacka och sedan handlade vi lite inför resan som tar start imorgon.

Det ser ju ut att vara uppehåll en stund till så efter att jag har druckit kaffet som just nu står och väntar på mig på bänken så kanske det blir en liten joggingtur ute i samhället :) Känner mig lite sugen! Efter det så måste jag börja packa. Ännu har inte ett enda plagg åkt ner i väskan och det är ju lite i sista minuten som jag packar.

När vi kommer till Stockholm imorgon eftermiddag så ska vi bo på ett fyrstjärnigt, eller var det femstjärnigt?, hotell som heter Hotel Victory och ligger i gamla stan. Det ska bli spännande att se hur den biten av stockholm ser ut. Där har jag ju inte varit än. Härom dagen så fick jag mina domarpengar också, det innehöll nästan ett fyrsiffrigt tal ;) Så nu ska de pengarna in på kontot för jag ska till Sthlm och shoppa! :D Fast jag ska inte slösa, jag behöver ju ingenting egentligen men det är ju kul om man hittar någonting, det är ju inte varje dag som man är i stockholm.
Kanske att jag träffar Björn också. Ni vet, han som jag, min syster och Claes bodde hos förra gången vi var i sthlm. Nu vet jag ju också lite vart de bra shoppinggatorna är! :) Lucky mee!

Mer bloggning kommer ikväll då jag har packat och sånt. Tyvärr kommer jag förmodligen inte kunna blogga medan vi är i Stockholm eftersom att vi inte har en dongel eller vad det nu heter. Men, men. Vi får se hur det blir!
Vi hörs!

.. föresten, tack för igår allihopa! Jag hade väldigt trevligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0