090721- :)

Ah ma' gaaad. Ni kan aldrig gissa vad som hände mig idag efter jobbet? pappa kom och hämtade mig på min moppe. Inget illa mot pappa men, det är min moppe. Det känns lite pinsamt att han åkte på min moppe då. Men inte nog med det, han hade dessutom på sig en orange reflexjacka. Hallå! Det är ljust ute!? Pappa skjutsade mig alltså och jag satt så långt bak att jag satt längst ut på sadeln men större delen på bensinlocket och "handtaget" bak på moppen!  MAAH, bekvämt? nej inte direkt. Med en lättnadens suck kan jag dock be att få tala om att vi åkte på banvallen till g-hester (olagliga oss) och sedan gamla gånghester- målsryd vägen till lilla möllse. Försökte undvika att visa mitt ansikte eller någonting som kunde kopplas till mig så fort vi närmade oss någon förbipasserande eller några som stod i busskurerna. Ja, jag erkänner, det var pinsamt. Men eftersom att pappa var på rethumör så saktade han ner när han körde förbi folk. Hans ursäkt var: "nej men jag vill ju inte skrämma hundarna" eller dyl. Jaha ja, för dom är inte vana vid moppar som kommer förbisusande eller? xD

Pöööss

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0