090722

Godkvällen! ;)

Här sitter jag och min kära mor i soffan framför tv:n, mamma kollar på lyxfällan. Något som jag kanske inte är riktigt lika intresserad. Å andra sidan borde jag snart krypa till kojs. Måste duscha imorgon bitti så det blir till att komma upp i tid för att hinna med allt. Idag gick jag upp klockan sju och hade egentligen gott om tid till allt men det blev såklart lite extra tid i köket. Ni vet läsa tidningen, äta lite segare och så slutförde jag korsordet som jag påbörjade igår (xD) och då hände någonting som brukar inträffa lite då och då, vi åkte fem minuter senare än planerat.

Jag och mamma har fixat lite smått i trädgården och innan dess så var vi hos sisen och Claes. Vi grillade och vi åt jättegod mat :) Fick även smaka på en jätteintressant ost. Ni måste tycka att jag är galen som skriver om ost men det är förmodligen den enda osten som inte smälter. Man kan både steka och grilla den utan att den smälter. Dessutom så lät det som om man tuggade på gummi när man åt den för det avgav ett gnisslande ljud xD
Tack jenny och claes, det var trevligt och mycket god mat! master chef!

Ni får ursäkta att jag inte är lika duktig på att uppdatera som jag var för ett tag sedan men jag har ju lite mer att göra nu på dagarna och efter jobbet så ska man duscha och nu måste jag ju också sköta om en häst. Det tar tid med sånt här! Hoppas ni ursäktar! Imorgon blir det iallafall t-kväll med anna.. men jag vet inte om jag har någon större lust om regnet öser ned som den gör nu! aja.

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0