Boooored!

Hola! Ännu en dag utan någonting som helst att göra. Jag orkar med att bara sitta hemma och tråka. Jag vill hitta på någonting, fast kostnadsfritt! Måste ju spara lite pengar till Stockholm. Jag vill att det ska vara bra väder så man kan åka till varberg (dock inte kostnadsfritt) och sola eller åka till dalsjön och umgås. Men så fort man åker någonstans så kostar det ju pengar. Jag har redan brashat upp massa pengar på få dagar! Inte bra, inte bra alls. Måste ha ett stadigare tag om min ekonomi! Mamma får ta mitt bankkort igen, det funkar bra! :) (Det är jag som ger henne det. Det är inte så att mamma tar det ifrån mig!)

Jag försöker få tag i människor som man tänkas hitta på någonting, just nu försöker jag med Ida. Vi får se om hon nappar =D Hoppashoppashoppas! Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Anna kanske? hm. Aja, det återstår att se. Snälla, kan inte någon leka med mig? PLZZZZZ! Jag vill inte sitta hemma och uggla vid tv:n :( MAAH!

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0