dag i gbg

Tjolahopp gott (och mindre gott) folk!

Nu har jag kommit hem ifrån mickan efter en liten stund i stora och underbara staden Borås. Tidigare idag så var vi en sväng i gbg. Jag köpte ingenting, vilket inte heller låg i min plan att jag skulle göra. Mickan hittade däremot ett nagellack. Svar ja, vi åkte till göteborg för att köpa nagellack och för att äta glass xD tss, busiga tjejor. Måste säga att konduktören var extremt trevlig, beröm till honom! ;p 

När vi sedan skulle åka hem så satte vi oss i andra kupén, nej föresten, det var tredje. vi placerade våra små kroppar i ett fyrasäte och på andra sidan gången så fanns det ett 6sitsigtsäte. Efter ett tag så kommer Örgryte-huliganer in... ja. det var väl sådär. Elfsborg och Örgryte möttes ju idag.
Det började inte så lyckat. Mickan fick en sån jämte sig, förlåt att jag säger detta men det fanns lite söthet i hans utseende. De började med massa ramsor, bl.a. om "horor från borås", och drack öl. Efter ca en kvarts åktur så satte sig en jämte mig också. De var trevliga, fast en aning perversa. Det var precis som om de aldrig hade sett tjejer och bröst förut rent ut sagt.. killar! Jävla idioter med deras ständigt gluttande på brösten medan man pratar med dom. Bläää! aja, vi skulle lite snabbt visa de vart bussen till södra torget var. Trots att vi varnade dom för att ha halsdukar och sjunga massa så gjorde dom det ända. Gissa vad? de blev nedslagna/ivägjagade när de kom ut av ett gäng guliganer och polisen kom susande uppe i backen! Jag och mickan tog vårt pick och pack och drog snabbt som jag vet inte vad därifrån! Vi ville inte bli förknippade med några av dom.

Det var en trevlig dag i övrigt och vi tackar killarna för deras kommentarer.. och killar, ni kommer aldrig att charma en tjej på det sättet som ni gjorde idag xD

Tyvärr gott folk så har jag glömt av dagens händelse, jag vet inte vad jag ska skriva om det helt enkelt :S MEN.. när jag väl kommer fram till vilken händelse som ska fp bli tilldelad just det så låter jag er veta ;)





Stora tjejorna är påväg till Göteborg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0