ett inlägg kan dimpa ner i eran dator även på kvällen! :)

Aaah, jag känner mig så wanna-be och nästan lite fake när jag säger detta.. men jag vill göra hårförlängning när min lön kommer. Jag är så sjukt sugen på att fixa mitt hår. Jag vill göra det lite mörkare samt klippa det och hårförlängning. Men gud feg som jag är så vet jag inte om jag vågar. Ja, precis, vadå för feg? det frågar jag mig själv också. Men jag vet inte varför jag känner så, det känns läskigt på något sätt. På något sätt så känns det som om jag förlorar en del av min identitet! Saken är också den att jag gillar den hårfärg som jag har just nu väldigt, väldigt mycket. Men ändå så känns det som om jag vill göra den en nyans mörkare, eller om man kan göra mörkare slingor kanske? Snälla hjälp mig med mitt åh så stora problem! Kommentera och hjälp mig! Varje kommentar räknas. Ni vill väl inte bara lämna min blogg och riskera att jag gör något dumt kanske? ;O

Puss&Kram / LizetteSofia


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh, vi är mitt i samma problem!

Jag gillar min hårfärg väldigt mycket nu, men är väldigt sugen på att göra olika nyanser av bruna slingor i! Men vet verkligen inte om jag vågar! Sen vill jag också klippa upp mitt hår! Men det känns som att jag inte kommer ha något hår kvar då?! Gaah, vet inte vad jag ska göra! Till hösten ska jag nog försöka satsa på det med slingorna, men klippning vette fasiken om jag vågar! :O

Men jag tycker att du ska göra precis som du känner :D Gör det till hösten med en varm brun färg! :D Eller varför inte slinga? ;D

GO FOR IT Lizzan! <3

2009-08-03 @ 15:37:40
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0