it dont matter if you're black or white!!!

Helluu people! :D

Här ligger jag på altanen och solar och lyssnar på Michael Jackson! han är grymt bra ju. Varför fattar man sånt först efter att någon har dött? många artister blir som störst efter döden.. aja. tillbaka tills solandet: man måste ju passa på medans man kan, inte sant? visst jag lär väl inte bli neger men man kan ju jobba på det, det är ju positivt. Jag vill ju inte se ut som en blekfis när jag kommer till den stooora staden. Fast det vill jag ju aldrig vara.  Just nu sitter jag och grunnar på vad en låt heter. Den kommer ifrån Bridget Jones dagbok, the edge of reason, det är när hon har lämnat mark darcy. Så sitter hon och är deprimerad och kollar ut genom fönstret och man får se hela staden efteråt... hmm. Vet ni vilken jag menar så får ni mer än gärna hjälpa mig!

Om en stund ska jag äta grillat, revben och korv, muuums! Lite hemmagjord potatissallad också. Smaskens ;P !!!
Nu ska jag dricka kaffe och omgås, samla vuxenpoäng skulle man kunna tro! ;O men nej så är inte tanken. tro det eller ej. Ikväll blir det: BRIDGET JONES!!! :D kan inte sluta att älska den filmen, kanske att det både blir ettan och tvåan. Men det är tvåan som jag riktar in mig på just nu! Jag tar det i omvänd ordning :)

You're so damn beautiful, beautiful!!!! :p nya favolåten= Beautiful med akon och någon som jag inte orkar med att skriva namnet på ;) men men, kaffet svalnar. Jag iiiilar! Pööösss





Äkta kääärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0