it's a brand new day!

Truddilutten gott folk!

En inte så nyvaken Lizette sitter vid datorn med en kaffe i handen och funderar över upplägget idag!
Jag är i stort behov av en träningsrunda och har nu börjat packa mina saker och ska snart ge mig iväg till vårdcentralen. Dock är det en nackdel med detta.. mitt träningskort har gått ut och ett nytt kostar 100kr (inte de stora pengarna direkt). Nackdelen är den att de har semesterstängt med början nästa vecka och 2 veckor framåt. Där var problemet, kortet ger en månads "behörighet" till gymmet men då kan jag anse att det är lite av bortkastade pengar om det försvinner 2 veckor av det. Dessutom så ska jag ju jobba om typ.. 2-3 veckor (någonting sånt) då blir det ju inte så mycket tränat där heller. Kanske..:S hmm. Aja, shit tha' same!
Ska iallafall ta mig dit och se om jag kan träna en gång utan kort, de brukar vara snälla!

Senare idag blir det stallet med Jenny, jag ska ju passa hennes häst under tiden som hon är på semester. Vi ska försöka vänja hästen vid mig lite, man vill ju inte att den ska vara livrädd för mig. Det blir inte kul för någon av oss iså fall ;S !!

Till kvällen blir det, förhoppningsvis, t-kväll! Ska väl shoppa lite innan också, hoppas jag. Ska hitta någon som kan följa med bara! Ska försöka med mona och alexandra. Ni kommer väl ihåg mona? Helium mona, hon som jag var med på vårmarknaden! Tha' craaaazy lady! xD

Aja, lalallalaaAAAA :D var sociala om ni vill under dagen och hör av er! varje sms/ringelidingdong gör sin sak :) hihi! Ha're!!! Pööösss

/ LizetteSofia

Kommentarer
Postat av: HELIUM MONA!

HAHAHA asså... jag vet inte om jag gillar det namnet XD hahaha... xD

2009-07-04 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0