kalastime..

Goddag allihopa!

Just nu i denna stund ligger en otroligt trött och lat Lizette i sängen och degar. Rambo gör undervek i alla väder, trots att han som muskler som värsta bodybuildern och man själv sitter och smaskar på den sista kexchokladen som fanns kvar av lisebergsvinsten, plus att träningen inte har lyckats komma igång än, så känner man sig lite vältränad ändå. Det är som om att lite av hans muskulatur har överförts till min kropp. Jag vet, det låter helt konstigt, men det är så jag känner. Man kan ju alltid låtsas att den där kexchokladen är en proteinbar istället ;D

Ja, som sagt så känner jag mig totalt bortsprungen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra fast jag redan gör någonting. Jag är completly looooost. Jag har ont i huvudet och är konstant hungrig, dessutom, trots att jag har sovit i nästan 11 timmar i natt så är jag så obeskrivligt trött.
Jag har gjort lite nytta iallafall, jag har städat mitt rum och dj:s bur. Min bror fyllde ju, som sagt, år igår och idag ska vår mormor och morfar + Jenny och Claes komma hit och äta lite gott och ge bort presenter som de lagt ner åtskilda timmar på att slå in fint. Det blir trevligt, jag vet inte om jag ska ha min fransklänning eller om jag ska ha en vit klänning med ett grått skärp i midjan... hmm. Värt att fundera på.

Aja, nu ska jag dega vidare. Jag orkar inte vara social just nu! Kanske är ett virus påväg att spridas i min kropp? det är möjligt för jag har sån jävla träningsvärk i min rumpa att jag tror att jag avlider. Jag har ju inte ens tränat eller någonting. Jag vet inte vad,,, mysko?! aja, hoppas att det går över snabbt isåfalll, orkar inte vara sjuk nu. Jag ska ju till stockholm och Britney spears på söndag. Dessutom blir det ju fest på fredag. Nej inte sjuk, inte sjuk. INTE SJUK!! :(
snälla?! :S

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0