laddat och klart.

Na...nana, nananananaNAnananaNAAAAAAnanananNA!
Om någon undrade så var det låten till the pink panter ;)

Nu sitter jag vid datan och ber fibrilt massa människor skicka låtar till mig så att jag har bra musik på att lyssna på under de närmaste fem timmarna!. Förutom Britney så är det Michael Jackson som gäller. Ja vet inte varför men nu när det är sådant hysteri runt omkring han så början man rota i det förflutna och klart att man börjar gilla hans musik. Fast, smågillat det har man ju alltid gjort men just nu. Nej det blir bara.. man måste ha mer av det.
En sak som jag tycker är taskigt, fast man inte kan hjälpa det. Det är att när de stora har dött så blir de ännu större. Om han hade levat nu (likaså Elvis) så hade han tjänat grymt mycket pengar. Alla köper ju hans skivor och vill veta saker om honom. Det hade blivit jättebra ju.

Men, men. Nu har jag iallafall packat klart väskan och laddat med godis och musik. Nu är jag redo för Stockholm, biljetterna är nerpackade som tur är! Jag kommer vara helt.. jag vet inte. Jag är rätt så uppspelt just nu! :D Mohaha. Tänk att jag faktiskt ska få se henne uppträda live. I verkligheten. Det är helt ofattbart. Jag har så länge, sedan jag var typ 4 eller nått, velat se henne uppträda så snart hon kom till Sverige. Det kommer nu gå i uppfyllelse. Ni får skratta hur mycket ni vill åt detta eller tycka att jag är töntig. Det är ju tur att man underhåller någon då iallafall! Men det kommer vara grymt roligt och jag har fanny med mig. Fyfan, jag ser verkligen fram emot detta. Faktiskt mer än vad jag gjorde till Mallorca. Men aa, det går inte beskriva. Suck.

Ni får antagligen klara er utan min blogg de närmaste dagarna. Men ni kan ju ta er en titt lite då och då och kolla läget ;) Kanske dimper det ner ett inlägg under resan! ;) Nu ska jag ta och äta baguetter med skagenröra och sedan blir det goodis och chips! Mums! See yah bitches ;) tihi!

/ LizetteSofia

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker tvärtom!

Långa men väldigt roliga inlägg å läsa! Å andra sidan behöver inte den personen läsa om den nu inte gillar det..?

<3

2009-07-12 @ 19:43:32
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0